Kouluttaja Pauli Vuorio


Myyjän työmaa on asiakkaan päässä

”Kytke tunne mukaan ostotapahtumaan. Kauppa syntyy kun asiakas kokee, että tämä on sen arvoista. Tunne on ostopäätöksissä aina mukana.”

Kohdenna • Tee riittävästi määrää • Ymmärrä laatu • Suuntaa energiasi oikein • Suuntaa asenteesi oikein • Suuntaa ajatuksesi oikein • Arvosta asiakasta • Sitoudu kehityksen välttämättömyyteen

Asenne on numero yksi

Ahkera, aktiivinen myyjä päihittää vähemmän ahkeran, elleivät myyntitaidot tai muut ominaisuudet eroa järisyttävällä tavalla. Asenne työntekoon on saatava ensin kuntoon.
Aivan varmaa on, että tekemällä mahdollistat asioita enemmän. Ajattele kuitenkin ensin.

”Aina syntyy kauppa. Joko sinä myyt asiakkaalle – tai asiakas myy sinulle syyn, miksi kauppaa ei synny."
Asenne yrittämiseen on oltava kunnossa.

Kun määrää on tarpeeksi, saadaan samalla harjoitteita, toistoja, jotka tuovat kokemusta ja rutiineja selkäytimeeen. Tämä on myös käänteinen asia, sillä olemme voineet myös ajaa sinne vääriä asioita.

Kun on rakentava asenne ahkeruuteen ja oman työn arvostamiseen, tuloshakuinen pääsee jo hyvään alkuun ja usein paljon pitemmällekin.

Myynti ei ole raketti- tai tähtitiedettä, aivan kuten monet huippumyyjät ja kouluttajat ovatkin jo todenneet. Merkittävää on kuitenkin se, että pidemmän päälle ainoastaan pelkkä ahkeruus ei riitä.

Keskustelen mielelläni lisää kanssasi, miten voin olla avuksi juuri sinulle/ teidän yrityksellenne. Palvelen sijainnista riippumatta kautta maan. Ota yhteyttä!