Myyminen ja asiakastyö etänä - hyödynnä etäpalaverit tehokkaasti!

ETÄKOULUTUS
Ajankohta: 21.-28.01.2021 klo 10:00 - 11:15 Koulutuksen järjestää WebAkatemia.fi

Ilmoittaudu kauttamme. Saat ilmoittautumisen jälkeen heti vahvistuksen yhteydessä lahjaksi -Puhetaito tai taidottomuus voi muuttaa asiasi täysin -koulutusmateriaalin!
(Power Competencen aineistoa)

Teams tai Zoom - miten myynti ja asiakastyö hoituu etänä?

Myyntiorganisaatiot ovat yllättäen uuden haasteen edessä, kun asiakastapaamiset tehdään etätyönä. Varmuutta normaaliin paluusta ei ole ja etäpalaverit esimerkiksi Teamsin avulla ovat joka tapauksessa tulleet jäädäkseen myyntityöhön. Osa myyntiorganisaatioista käyttää sitä jo nyt ainoana myyntikanavana ja osa miettii etätapaamisia myös jatkossa tehokkaana vaihtoehtona.

Etätapaamisissa on kuitenkin haasteita, koska vaikuttaminen ja myyminen on hankalampaa. Asiakkaan on helppo siirtää päätöksentekoa myöhemmäksi ja etätapaamisista voi tulla latteita kahvikuppikeskusteluita. Myös aktiivisuuden ja motivaation tasainen ylläpito on haasteena, kun töitä tehdään kotoa käsin.

Etätyössä on tärkeää hiottu myyntisanoma, sujuva ja asiantunteva esittäminen ja asiakkaan aktivointi.

Kenelle?

Myyntijohto, myyjät ja asiantuntijat, sekä kaikki asiakkaita etänä kohtaavat henkilöt.

Tämän webinaarin hyödyt

Webinaarin tavoitteena on antaa konkreettisia keinoja, joilla menestyt myynnissä yhtä hyvin tai paremmin kuin aiemminkin! Tilaisuuden avulla pystyt toteuttamaan tehokkaista tapaamisia ja saat itsellesi keinoja, joita sinä ja organisaatiosi voitte hyödyntää myös jatkossa asiakaskohtaamisissa ja tehostaa myyntityötänne esim. Teamsin tai Zoomin kautta.


Juha Porkka

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.

PALAUTE AIKAISEMMISTA KOULUTUKSISTA

"Hyvä ja selkeä esiintyjä!"

"Selkeä esitys, konkreettiset esimerkit, kiitos!"

OHJELMA

Webinaari 1

  • Miten saat etätapaamisesta innostavan ja kiinnostavan?
  • Miksi asiakas ostaa juuri Sinulta?
  • Tehokas asiakasviesti etämyynnissä - mikä on meidän törkeä lupaus?
  • Miten aktivoin asiakasta ja saan hyväksymiä?
  • Miksi asiakkaaseen kannattaa olla yhteydessä, vaikka ostoja ei nyt tapahdu?
  • Hyvä esitysmateriaali ja sen käyttäminen etäpalaverissa
  • Oman asiakasviestin ja esityksen terävöittäminen välitehtävänä
Webinaari 2
  • Oma innostus ja muut vaikuttamisen keinot etämyynnissä
  • Mitä jos päättäjiä tai vaikuttajia on useampia samassa etäpalaverissa?
  • Mitä teen, kun asiakas siirtää etenemistä tulevaisuuteen?
  • Välitehtävänä tehdyn asiakasviestin sparraus
  • Ajankäyttö ja systematiikka etämyyjänä
  • Teamsin tai Zoomin käyttö etäpalaverissa
  • Yhteenveto tilaisuuksista

Ajankohta:

Webinaari 1: 21.1.2021 klo 10.00 - 11.15
Webinaari 2: 28.1.2021 klo 10.00 - 11.15

- voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 297 euroa (+ alv 24 %)
- sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

ILMOITTAUTUMINEN (Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)

Henkilöä
Yritys
Y-tunnus
Nimi
Osoite
Postinumero ja -toimipaikka
Sähköpostiosoite
Matkapuhelin
Titteli
OVT Verkkolaskutusosoite
Osallistuvat henkilöt / lisätiedot

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.Ilmoittautuminen